četrtek

Svinjska pečenka, pečena zelenjava in krompirjeva solata

Spet nekaj odličnega:
  • juha
  • sv. pečenka
  • popečena zelenjava
  • krompirjeva solata
SV. PEČENKA
En kos flama sem dobro nasolila in naoljila ter spekla v pečici. Občasno sem dolila malo vode, da ni bila pečenka preveč izsušena. Odlično se je spekla in še malo omakce je nastalo zraven, da sem polila po mesu. Mnjami.

POPEČENA ZELENJAVA
Papriko (rumeno, zeleno in rdečo), por in šalotko sem narezala ter v ponvi na olivnem olju na hitro popražila. Čisto preprosto in enostavno, a zelo okusno. Malo za barvno poživitev na krožniku, pa za vitaminčke, ki so baje tudi pomembni za nas. :)

KROMPIRJEVA SOLATA
Skuhala sem celi krompir, nato pa ga obelila, ko se je malo ohladila. Zalila sem ga z mešanico kisa in soli in dobro premešala. Dodala sem vodo, poper in bučno olje ter še enkrat premešala. Odlično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar