sobota

Popečena šnita, celi krompir in kuhano kislo zelje

Domače kosilo:
  • juha
  • popečena šnita
  • celi krompir
  • kuhano kislo zelje
POPEČENA ŠNITA
Zadnjič smo imeli koline, pa sem mami rekla, naj mi nasoli šnito. Včeraj je nasoljeno meso popekala in tako sem nam danes za kosilo kar to šnito narezala. Mmm, je dobra. To je pa res ta boljše meso.

CELI KROMPIR
Celi, neobeljeni krompir sem skuhala. Nato pa sem ga obelila, razrezala na četrtine in solila. V kombinaciji z zeljemi in rdečim mesom je to ta boljša hrana. Mnjami.

KUHANO KISLO ZELJE
Zelje sem najprej malo splahnila pod vodo in ga dala v pisker. Dolila sem malo vode, dodala lovorjev list in dala kuhat. Počasi je vrelo en cajt. Potem sem odstranila lovor, dodala pa sem malenkost gustina. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar