četrtek

Puranji zrezki, polnjeni šampinjoni, grahova omaka in riž

Tokrat:
  • abecedna juha
  • puranji zrezek
  • polnjeni šampinjoni
  • riž
  • grahova omaka
  • solata
POLNJENI ŠAMPINJONI
Šampinjone sem očistila in odstranila bete, ki sem jih na drobno nasekljala. V ponvi sem najprej popražila na drobno nasekljano čebulo, dodala nasekljane bete, nasekljan peteršilj, sol in timijan. Malo sem še popražila in dodala malenkost drobtin.
Kapice sem namazala z olivnim oljem in jih solila. Nadevala sem jih s popraženimi beti in jih nadevala na pekač. Potem sem jih spekla v pečici. Mnjami.

GRAHOVA OMAKA
Grah sem najprej skuhala in ga odcedila. V ponvi sem popražila nasekljano čebulo, dodala grah in zalila z vodo. Začinila sem z rdečo papriko (mleto) in soljo. Malo sem podušila. Na koncu sem v omako vmešala še malo smetane za kuhanje. Zraven sem skuhala riž, mojemu pa sem popekla še en puranji zrezek.

SOLATA
Pripravila sem zeleno solato s kalčki. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar