petek

Tunini polpeti, riž in kumarica z jogurtom

Petkovo kosilo:
  • juha
  • tunini polpeti
  • riž s kurkumo
  • kumarica z jogurtom
TUNINI POLPETI
Tri male konzerve tunine sem uporabila za to jed. Tunino sem vsipala na cedilo in pustila, da se je olje malo scedilo. Potem sem jo presipala v skledo in z vilicami razdrobila. Dodala sem nasekljano čebulo, peteršilj, majonezo, pol razžvrkljane jajce in drobtine. Dobro sem premešala, oblikovala polpete in jih v vroči ponvi popekla z obeh strani.

RIŽ
Skuhala sem čisto navadni riž, dodala pa sem še mu kurkumo, da je bil rumene barve.

KUMARICA Z JOGURTOM
Kumarico sem oblila in prerezala na pol ter jo naribala. Nato sem jo solila in pustila, da se je spustila vodo. Dobro sem jo ožela in dala v skledo. Dodala sem navadni jogurt in suh koper ter dobro premešala. Za nekaj časa sem jo dala v hladilnik, da je bila fajn hladna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar