ponedeljek

Zeljni zvitek in kuhan krompir

Danes:
  • juha
  • zeljni zvitek
  • kuhan krompir
  • solata
ZELJNI ZVITEK
Zdaj sem ga že večkrat pripravila in me je vedno bolj všeč ta jed. Je preprosta, a zelo okusna. (Moji fantje se glih ne bi strinjali s to izjavo.)
Omako oz. nadev sem pripravila že vnaprej, da se je malo ohladil. V ponvi sem prepražila nasekljano čebulo, dodala mleto meso in ga začinila s soljo in majaronom. Popečenemu mesu sem dodala kislo zelje in lovorjev list. Zalila sem z jušno osnovo, da se je en čas dušilo. Nadev sem dala v skledo, da se je prej ohladil.
Test (listnato, že razvaljano) sem razgrnila po pekaču, na sredo nasipala nadev in zavila. Premazala sem z mešanico razžvrkljane jajce in kisle smetane ter spekla v pečici. Mnjami.

KUHAN KROMPIR
Skuhala sem krompir v kosih. Kuhanega sem odcedila in mu dodala malo masla in suhega kopra ter dobro premešala. Odlično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar