nedelja

Pečen pišek, pečen krompir in paprika s paradižnikovo omako

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečen pišek
  • pečen krompir
  • paprika s paradižnikovo omako
  • solata
PEČEN PIŠEK IN KROMPIR
Pol pišeka sem dobro solila in namazala s sezamovim oljem. Dala sem ga pečt. Občasno sem dolila vodo v pekač, da je bilo bolj namazano. ;)
Čez čas sem dodala še narezan krompir, ki sem ga začinila s soljo, dodala pa sem mu še zaseko. Vse skupaj sem tako dolgo pekla, da je bilo meso pečeno. Nekaj ga imamo za danes, nekaj pa za jutri. (Pa še takrat bo verjetno kak kos ostal.)

SATARAŠ (recimo)
Papriko in čebulo sem skupaj popekla v ponvi na olivnem olju. Začinila sem s soljo. Dolila sem domačo paradižnikovo omako in še malo podušila.

SOLATA
Zelena solata s koruzo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar