torek

Mesno-zelenjavni kiš in solata

Pasja vročina:
  • juha z rezanci (kljub vročini)
  • mesno-zelenjavni kiš
  • solata
MESNO-ZELENJAVNI KIŠ
Se mi zdi, da tokrat prvič uporabljam link do mojega bloga. Tam je pri kišu razloženo, kako sem pripravila testo, da ne bom zdaj še enkrat pisala o tem.
Za nadev sem pripravila mleto meso z zelenjavo. Na kolobarje narezano šalotko sem popražila in dodala mleto meso. Začinila sem s soljo, poprom in majaronom. Posebej sem popražila na kocke narezano bučko, ki sem jo tudi solila. Skuhala sem stročji fižol v slani vodi in brokoli na pari.
Popraženemu mesu sem dodala vso zelenjavo in premešala. 
Na testo sem najprej naribala sir in potem preko nasipala ves nadev. Prelila sem z jajčno mešanico (glej pri prejšnjem zapisu), naribala po vrhu malenkost sira in pekla še nadaljnjih 20 minutk. Odlično.


SOLATA
Jah, mora biti. Domača, fajn krhka in slastna. 
Izbrala sem sliko, na kateri se vidi, kako moj starejši sin "grabi" po solati. Ta fotošuting kosil je postal za njega zdaj že pravi hec in priložnost za kakšno bedarijo ušpičit. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar