ponedeljek

Piščančji zrezek s karamelizirano čebulo, pire krompir, kuhan brokoli in stročji fižol s smetano

Danes:
  • juha
  • piščančji zrezki s karamelizirano čebulo
  • pire krompir
  • kuhan brokoli
  • stročji fižol s smetano
  • solata
PIŠČANČJI ZREZKI S KARAMELIZIRANO ČEBULO
Ena mala piščančja prsa sem zrezala s kosti, ki sem jo porabila za juho. Zrezke sem solila in jih v ponvi popekla na mešanci masla in olivnega olja. Popečene zrezke sem vzela iz ponve in vanjo spet dodala malo masla. Na njem sem popražila narezano čebulo. Dodala sem žličko sladkorja, timijan in rožmarin ter malo popražila. Zalila sem z jušno osnovo ter malo podušila. Dodala sem zrezke in še malo podušila. Odlično.


PIRE KROMPIR
Krompir sem obelila, narezala na kocke in ga skuhala v slani vodi. Kuhan krompir sem odcedila in mu dodala malo masla, kisle smetane in mleka ter dobro pretlačla. 

KUHAN BROKOLI
Na vrtu mi je zrastel brokoli in danes sem vzela eno glavo. Polovico sem natrgala na glavice, jih umila in skuhala na sopari. Mmmm, je bil dober.

STROČJI FIŽOL S SMETANO
Tudi fižol je z domačega vrta. Nekaj sem je skuhala v slani vodi. Odcedila sem in zmešala s kislo smetano. 

SOLATA
Tudi solata je z domačega vrta; zelo je mlada in zelo krhka in zelo slastna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar