sreda

Boranja

Kljub vročini:
  • bučkina juha
  • boranja
BUČKINA JUHA
Juho je pripravila tašča. Še vedno imamo namreč ogromno bučk, ki jih je pač treba porabiti. Zraven je pripravila še popečeno žemljico.

BORANJA
Najprej sem popražila nasekljano čebulo, ki sem jo nato začinila s timijanom in rdečo papriko ter potem počasi dušila, da je razpadla. Dodala sem narezano govedino, sol, lovorjev list in popražila. Občasno sem zalivala, da se je meso dušilo. 
Po kakšni uri sem dodala še zelenjavo (stročji fižol, korenček in krompir) ter skuhala do mehkega. Vmes sem dodala še malo paradižnikove mezge, na koncu pa sem dodala še začimbe po okusu. Pa še žličko kisle smetane.
Meni je fajn, da je bolj vodeno, ker imam rada, da si lahko zraven žemljo namakam v omako.

Ni komentarjev:

Objavite komentar