torek

Pečene perutničke, kolerabin pomfri, gratinirane bučke in fižol v solati

Tokrat:
  • juha z rezanci
  • pečene perutničke
  • kolerabin pomfri
  • gratinirane bučke
  • fižol v solati
PEČENE PERUTNIČKE
Kot prvo sem naredla marinado (sojina omaka, sezamovo olje, ostrigina omaka, kečap, zenf, česen, med) in vanjo dala perutničke in dobro premešala. Nekaj časa sem jih pustila v hladilniku, potem pa sem jih dala na pekač in spekla. Odlične so bile.

KOLERABIN POMFRI
Eno kolerabo sem narezala na kose za pomfri. Dala sem jih na pekač in prav tako spekla v pečici. Pa ne na istem pekaču, kot so se pekle perutničke. Aja, začinila pa sem jih samo s soljo in oljem.

GRATINIRANE BUČKE
Ta teden s taščo skup kuhava in ona je pripravila gratinirane bučke. Ne vem točno, kako jih pripravi, vem pa, da najprej popeče bučke, jih da na pekač, nariba gor sir in da pečt v pečico. 

FIŽOL V SOLATI
Stročji fižol z domačega vrta, a je žal malo preveč zrel. Morala bi ga že prej potrgati, a kaj, ko nas ni bilo doma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar