četrtek

Popečen file postrvi, pečen krompir in hokaido buča

Danes:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • popečen file postrvi
  • pečen krompir
  • pečena buča
  • paradižnikova solata
RIBJI FILE
Kupila sem file potočne zlatovčice, čeprav mi ta riba ni glih tak všeč. Fileje sem solila in prelila z olivnim oljem ter popekla na ponvi.
Ma saj je bilo okej za pojest, ampak neki presežek pa mi ta riba ravno ni. No, mogoče bi se lahko lotila kakšnega recepta in pripravila to ribo na kakšen drug način in bi mi mogoče bil okus bolj všeč. Kaj pa vem. Mogoče kdaj drugič.

PEČEN KROMPIR & PEČENA HOKAIDO BUČA
Še zadnji kifelčar z vrta sem že včeraj pobrala (danes ga v tem dežju glih ne bi mogla), danes pa sem ga spucala in dala pečt. Dodala sem mu še korenček in hokaido bučo. Vse sem začinila s soljo in oljem ter spekla.
Krompir sem dala prej pečt, bučo pa malo kasneje; pa vsako sem na svoji polovici pekla. Kao ločeno. :)

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Domač češnjevec z domačo šalotko in domačim bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar