petek

Pečene bedre, pečena koleraba in korenček, soalta

Uf, je vroče:
  • pečena bedrca
  • pečena koleraba & korenček
  • zelena solata
  • sladica?
PEČENA BEDRCA
Dve piščančji bedrci sem solila in namazala s sezamovim oljem. Dala sem ju na pekač in v pečico. Dobrih petnajst minut sta se pekli sami, nato sem dodala zelenjavo.

PEČENA KOLERABA IN KORENČEK
Občasno pa je treba izstopiti iz okvirja in pripraviti neko bolj nevsakdanjo prilogo. Za danes sem izbrala podzemno kolerabo. 
Kolerabo sem obelila in narezala na krhlje. Na žalost je na sredi bila neka belkasta, zato sem tisti del zavrgla. Korenček (danes sem kupila domačega na tržnici) sem prav tako obelila in narezala. Vse skupaj sem solila in dodala v pekač k mesu. Dolila sem še malenkost navadnega belega olja. Pekla sem dobre pol ure. Proti koncu pa sem dodala še narezano domačo šalotko.
Meni je pečena koleraba bila zelo všeč, malo sladkastega okusa, spominja pa na krompir. 

ZELENA SOLATA
Domača, brez česna.

HRUŠKOVA MARMELADA
Ne, nisem bila tako pridna, da bi že spet sladico pripravljala, vsak dan pa res nimam volje za to. 
Sem se pa odločila pripraviti marmelado iz domačih hrušk, ki se imenujejo junijska lepotica. A ni lepo ime?
Marmelado sem naredila po tem receptu, edino malo več hrušk sem imela (eno kilo), dobila pa sem približno 1,5 litra marmelade. Zelo, zelo je okusna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar