sreda

Tunini polpeti, kremna blitva in krompir v kosih

Danes:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • tunini polpeti
  • kremna blitva
  • krompir v kosih
  • kumarična solata
TUNINI POLPETI
Dve malo večji konzervi tunine sem odcedila in dala v skledo. Tuni sem dodala nasekljano šalotko in peteršilj, stisnjen česen, sol, poper, drobtine in eno jajce. Dobro sem premešala, oblikovala polpete in jih popekla v ponvi.

KREMNA BLITVA
Na vrtu sem nabrala eno veliko skledo blitve. Najprej sem jo dobro umila, potem pa blaniširala. Pokuhano blitvo sem nasekljala na manjše kose. 
V loncu sem na maslu popražila nasekljano šalotko. Dodala sem moko in mleko ter dobro premešala. V dobljeno bešamel omako sem vsipala blitvo in začinila (sol, poper, muškatni orešček) ter dobro premešala. Malo sem še pokuhala, na koncu pa dodala še žličko kisle smetane.

KROMPIR V KOSIH
Krompir sem obelila, ga narezala na kocke in skuhala v slani vodi. Krompir sem odcedila in ga kar takega postregla. Prav fajn je pasal k blitvi.

KUMARIČNA SOLATA
Ker smo dobili veliko kumarc, pa jih je pač treba porabiti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar