nedelja

Popečen losos, pečen kifeljčar in blitva s česnom

Podopustniško nedeljsko kosilo:
  • juha z rezanci
  • popečen losos
  • pečen kifelčar
  • blitva s česnom
  • zelena solata
POPEČEN LOSOS
Lososove zrezke sem solila in pokapljala z limoninim sokom. V ponvi sem jih na olivnem olju popekla na obeh straneh. Čeprav je losos precej dragi, pa nam ga tu pa tam kupim, ker ga vsi radi jemo.

PEČEN KIFELČAR
Domač, sveže nakopan in z muko očiščen. Največ časa sem porabila, da sem krompir fajn umila, ampak se pa splača.
Dala sem ga na pekač in začinila s soljo, nasekljanim peteršiljem in čebulo ter z olivnim oljem. Pekla sem ... oh ... nekaj več kot pol ure.

BLITVA S ČESNOM
Porezala sem tudi vso blitvo in sem jo zraven pripravila. Sicer je ni kaj dosti ostalo po blanširanju, a za lušte narest je bilo. Malo sem jo najprej pokuhala (umito, seveda), nato pa odcedila in ožela.
V loncu sem na olivnem olju popražila strto čebulo in dodala blitvo ter še malo podušila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar