ponedeljek

Enolončnica

Na prijetno deževen dan:
  • krepka ohrovtova enolončnica
ENOLONČNICA
Moram se považiti, da mi je končno zrasel ohrovt na vrtu. Letos sem ga namreč prvič sploh sadila in sem zelo vesela, da so se oblikovale tako lepe glavice. 
Za osnovo sem uporabila tale recept, vendar sem jaz uporabila piščančje prsi namesto teletine. Polovičko prsi sem narezala na kocke in jih v loncu na olju popražila. Ko so odstopile od dna (se pravi, da so se malo popražile), sem jih dala na krožnik, v loncu pa sem popražila nasekljano čebulo. Dodala sem nasekljan česen in na koščke narezan paradižnik. Malo sem popražila potem pa sem dodala na rezance narezan ohrovt, na kocke narezan krompir, malo korenčka in stročji fižol. Zalila sem s slano vodo in vmešala še nasekljan peteršilj. 
Juha se je en čas kuhala, potem pa sem vanjo vsipala še popraženo meso in tako dolgo kuhala, da je bilo vse mehko. Vmes sem dodala še začimbe (še preden je bilo kuhano), in sicer lovorjev list, majaron, timijan in pa še paradižnikovo mezgo. Na koncu pa sem dodala še žličko kisle smetane.
Zraven smo jedli kruh in se odlično najedli.   


Ni komentarjev:

Objavite komentar