torek

Mesno-zelenjavna lazanja in solata

Danes:
  • juha
  • mesno-zelenjavna lazanja
  • solata
LAZANJA
Odločila sem se, da ne bom več koristila babi servisa (razen, kadar bom ga potrebovala), zato sem začela tako kuhati, da si kaj v naprej pripravim. 
Juho sem imela že kuhano, dodala sem samo korenček. Zasipala pa sem jo z razžvrkljano jajčko, ki sem ji dodala moko.
Solato sem si pa tudi že včeraj umila, danes pa sem samo skuhala krompir. 
Včeraj sem tudi pripravila lazanjo, danes pa sem jo spekla.
Najprej sem pripravila omako. Na popraženi čebuli sem popražila še mleto mešano meso. Začinila sem ga s soljo in poprom. Dodala sem paradižnikovo omako, majaron, baziliko in origano. Vse skupaj sem en čas počasi kuhala. V tem času sem skuhala zelenjavo, ki sem jo dodala omaki.
Pripravila sem bešamel omako iz 25g masla, 25g moke in 2dl toplega mleka. V loncu sem raztopila maslo in na njem popražila moko. Počasi sem zalivala z mlekom, in mešala, da se niso naredile grudice. Začinila sem s soljo, poprom in muškatnim oreščkom.
Testenine za lazanjo sem vsako posebej namazala z bešamelom in jih zlagala v pekač (po dve) potem sem gor dala nekaj mesno-zelenjavne omake, naribala čez sir in spet dve testenini. To sem tako dolgo ponavljala, da mi je zmanjkalo sestavin. 
Pekla sem približno 25 min na 200 stopinjah. Proti koncu sem gor dodala naribani sir.






2 komentarja:

  1. Lepo ti je ratala lazanja, se lepo vidijo plasti. Meni nikoli tako ne rata, vedno vse gre narazen ko dam iz pekača na krožnik. :(

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po mojem je to uspelo zato, ker sem jo zvečer zložila skup, čez noč pustila v hladilniku in jo potem drugi dan spekla. Res mi je dobro uspela. Poskusi enkrat tako naredit.

      Izbriši