sobota

Ocvrti zrezki, pečen krompir, popečen jajčevec in kuhana zelenjava

Sončna in zasnežena sobota:
  • juha
  • pohani šnicli
  • pečen krompir
  • popečen jajčevec
  • kuhana zelenjava
  • solata
JUHA
Za juho sem dala kuhat hrtelnovo kost in sem si skuhala že kar za jutri. Danes smo jo imeli z zlatimi kroglicami, jutri pa bodo verjetno rezanci.

POHANI ŠNICLI
Uporabila sem svinjsko meso (stegno) za te zrezke. Meso sem potolkla, solila in ga spanirala (moka, jajce, drobtine). Spohala sem jih v domači sv. masti (meso in mast je od iste svinje). Zelo so bili okusni. Včasih paše tak fajn mastna hrana. ;)

PEČEN KROMPIR
Krompir sem obelila in narezala na krhlje. Dala sem jih na pekač in solila. Dodala sem še narezano čebulo, peteršilj in zaseko. To sem potem pekla približno tričetrt ure na 200 stopinjah. 

POPEČEN JAJČEVEC
Pol melancane sem obelila in narezala na kocke. Solila sem in pustila en čas stati. Nato sem jih z roko malo stisnila in jih popekla v ponvi na olivnem olju. Začinila sem jih še z origanom. Preprosto, a zelo okusno.

KUHANA ZELENJAVA
Kupila sem zamrznjeno mešanico zelenjave, ki sem jo v slani vodi malo pokuhala. 

SOLATA
Pripravila sem zeleno mehko solato z rdečim radičem in kuhanim krompirjem. Dodatno pa sem nam postregla tudi z rdečo peso.

Ni komentarjev:

Objavite komentar