sobota

Tortilje in solata

Odlično kosilo:
  • kurja juha
  • mehiške tortilje
  • solata

KURJA JUHA

Imam še nekaj kosov stare kure v skrinji, pa sem enega danes dala kuhat. Nekaj juhe smo pojedli danes, pa še za dvakrat jo ziher imam. Zasipala sem jo z rezanci kar precej na gosto.

MEHIŠKE TORTILJE
Naredila sem jih po precej dolgem času in spet smo si vsi oblizali vse prste, ker so bile tako dobre.
Začela sem z omako. Na sezamovem olju sem popražila nasekljan ptujski lük, dodala nasekljano puranje meso (prsa) in popražila. Zatem sem začela postopoma dodajati narezano zelenjavo: rdeča in rumena paprika, paradižnik, bučka, koruza in fižol (zadnji dve iz pločevinke). Začinila sem s soljo, origanom in baziliko.  
En čas sem pražila, vmes zalila z jušno osnovo, na koncu pa sem dodala še paradižnikov pire. Tako pripravljeno omako sem malo pustila stati, kasneje pa sem jih nadevala v tortilje.
Vsako tortiljo je moj sin namazal z mešanico kisle smetane in gorčice, jaz sem dodala nadev (vmes ga sin pokušal in vedno znova ugotovil, da je zelo okusno) in nariban sir. Po vrhu vsake tortilje sem še namazala kislo smetano, dodala nadev in sir ter dala pečt. Mnjami.

SOLATA
Zelena solata z rukolo in kuhanim krompirjem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar