nedelja

Brokolijeva juha, puranji mafini, popečena zelenjava in solata

Vredno aplavza:
  • brokolijeva juha
  • puranji mafini
  • popečena zelenjava
  • solata
BROKOLIJEVA JUHA
Na mešanici masla in olivnega olja sem na hitrco popražila strt česen in dodala brokoli. Zalila sem z vodo, solila in skuhala. Zmiksala sem s paličnim mešalnikom, dolila malo mleka in premešala. Servirala sem in gor naribala še malo sira. Mnjami.

PURANJI MAFINI
Ta recept (s piščančjim mesom) sem našla v lokalnem časopisu in mi je bil zelo všeč. Seveda sem ga morala sprobati.
Najprej sem pripravila nadev. Kos puranjega mesa sem narezala na manjše koščke, ki sem jih popražila na sezamovem olju in solila. Dala sem na stran, nato pa v isti ponvi popražila gobice (šampinjone) in jih začinila s soljo, timijanom in peteršiljem. Meso sem vrnila v pekač in premešala.
Listnato testo sem razvaljala in narezala na manjše kocke. Pekač za mafine sem namazala z maslom in v vsako luknjo dala kos testa, da je malo ven gledal. Nadevala sem jih s pripravljeni nadevom. 
Eno jajce in dve žlici kisle smetane sem dobro premešala in prelila preko vsakega mafina. Gor sem naribala še sir, testo pa zatlačila z rob. Pekla sem pol ure na 180 stopinj. Odlično.

POPEČENA ZELENJAVA
Pripravila sem dve različni zelenjavni prilogi. Kot prvo sem pripravila pečeno rdečo peso. Peso sem obelila in narezala na manjše koščke. Začinila sem jo s soljo, peteršiljem, česnom in olivnim oljem ter spekla v pečici.
Bučko sem narezala na kolobarje in jo popekla v ponvi, začinila pa sem s soljo. Rdečo in rumeno papriko sem narezala na kocke in jo prav tako popekla v ponvi ter začinila s soljo. Dodala sem bučke in oboje še malo popražila ter začinila še z origanom. Slastno.

SOLATA
Pripravila sem kumarično solato. Za raznolikost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar