nedelja

Svinjska pečenka, sirovi tortelini, zelenjavna omaka in popečen jajčevec


  • juha
  • sv. pečenka
  • tortelini s sirom
  • zelenjavna omaka
  • popečen jajčevec
  • solata
JUHA

Jušno osnovo sem si pustila včeraj, danes sem v njej skuhala korenček in jo zasipala z rezanci.

SV. PEČENKA
Pečenko nam je spekla tašča, je imela namreč en velik kos mesa, pa je rekla, da bo za vse pripravila. Ostalo je še za večerjo.

TORTELINI S SIROM IN ZELENJAVNA OMAKA
Jaz sem tako pripravila samo priloge. Skuhala sem kupljene torteline s štirimi siri, da pa ne bi bili tak pusti, sem zraven pripravila še omako. 
V loncu sem najprej na olivnem olju popražila nasekljan luk (ptujski luk), dodala sem strt česen in zamrznjeno zelenjavo. Zalila sem z malo jušne osnove in malo vode, solila, dodala nasekljan peteršilj in pustila počasi vreti. Proti koncu sem dolila mešanico jušne osnove, paradižnikove mezge in kisle smetane ter še malo pokuhala. Odlično. Za prste polizat.

POPEČEN JAJČEVEC
Drugo polovico jajčevca sem danes pripravila, vendar ne na isti način kot včeraj. Jajčevec sem obelila in ga narezala na rezine. Posolila sem jih in pustila stati nekaj časa. 
V ponvi sem jih popražila na sezamovem olju. Nasekljala sem peteršilj in česen. Na alu folijo sem v tak en sendvič zložila rezine jajčevca, vmes pa sem jih potrosila s peteršiljem in česnom. Zavila sem v folijo in pustila stati. Odlično. Jajčevec je bil tak fajn mehek in kremast, okus pa božanski.

SOLATA
Pripravila sem zeleno solato in rdeči radič s krompirjem. Pa še rdečo peso smo jedli. Enako kot včeraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar