ponedeljek

Popečen piščančji zrezek, lečini polpeti, kuhana zelenjava in solata

Spet nekaj novega sprobala:
  • juha z rezanci
  • popečen piščančji zrezek 
  • lečini polpeti
  • kuhana zelenjava
  • solata
POPEČEN PIŠČANČJI ZREZEK
Kupla sem cele prsi, da sem iz kosti lahko skuhala juho. Pol prsi sem narezala na zrezke, jih potolkla in solila ter popekla na olivnem olju. Čisto simpl.

LEČINI POLPETI
Za osnovo sem vzela ta recept
V nedeljo zvečer sem nekaj (zelene) leče prebrala in dala namakat. Ko je moj videl, kaj delam, je najprej dejal, da on tega nima rad, kot drugo pa je vprašal, kaj te to sploh je. 
Lečo sem zjutraj skuhala in odcedila ter ohladila. S paličnim mešalnikom sem jo na grobo pretlačla oz. zmiksala. Dodala sem peteršilj, popečeno čebulo, sol, poper, pol razžvrkljane jajce in namočene ovsene kosmiče. Vse sem dobro premešala in oblikovala polpete, ki sem jih malo povaljala v drobtinah, da mi ne bi razpadli. V ponvi sem jih na olivnem olju popražila.
Zraven sem naredila jogurtovo omako, in sicer sem zmešala grški jogurt s sladko papriko in vodo.
Hm, kaj naj rečem. Niso bili slabi, ampak neki presežek mi tudi ni bil. Po mojem so bile drobtine odveč, ker je bilo vse skupaj malo preveč hrustljavo. Omakica pa je bila fajn, da je lažje šlo po grlu dol. :)

KUHANA ZELENJAVA
Da ne bi bilo preveč suho kosilo, sem skuhala še malo zelenjave zraven. Za vitaminčke. 

SOLATA
Še vedno mix solat s krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar