nedelja

Svinjski file v gorčični omaki, pečen krompir s sirom in kuhana zelenjava

Super kosilo:
  • juha
  • sv. file v gorčični omaki
  • pečen krompir s sirom
  • kuhana zelenjava
  • solata
JUHA
V včerajšnji jušni osnovi sem skuhala korenček. Zasipala pa sem z razžvrkljano jajčko. Zelo okusno, se mi zdi, da še je bila boljša kot včeraj. 

SV. FILE V GORČIČNI OMAKI
Pol fileja sem narezala na zrezke, jih malo stisnila in solila. V vroči ponvi sem jih na sezamovem olju popekla z obeh strani. Zalila sem z malenkost belega vina in ko je povrelo, sem zalila z mešanico sladke smetane, gorčice in sojine omaki. Pustila sem, da se je še malo povrelo in potem servirala. Mnjami. Še naš mali je pojedel svoj kos zrezka, pa ni drugače ni ljubitelj mesa. 

PEČEN KROMPIR S SIROM
Za prilogo sem hotela pripraviti krompir, zraven tega pa še sem hotela porabiti par rezin sira in sladko smetano. Našla sem tale recept.
Krompirje sem obelila in umila ter jih skuhala v slani vodi. Odcedila sem jih in narezala na krhlje. Jena posodo sem namazala z maslom in po njej nadevala krompir. Prelila sem s sladko smetano in potresla s popraženo čebulo. Dala sem v pečico za 15 min na 180 stopinj.
Po tem sem izklopla pečico, na krompir pa sem nadevala rezine sira in pustila v pečici, da se je raztopil. Zelo mehki in slasten krompir je to. Ziher še ga bom kdaj pripravila.

KUHANA ZELENJAVA
Za nekaj vitaminčkov sem skuhala še nekaj zamrznjene zelenjave. 

SOLATA
Zelena solata s kuhanim krompirjem.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar