sobota

Jedilnik, 2. 8. 2014

Danes:
  • juha
  • medena rebra
  • zeljne krpice
  • solata
JUHA
Pozabla sem kupit govejo kost, te pa sem spet s sv. kosti skuhala juho. Te imam namreč doma v skrinji. Torej, skuhala sem juho in precedilo. Danes smo si not vsipali zlate kroglice.

MEDENA REBRA
Rebra, domača, sem najprej malo pokuhala, potem pa dala na pekač. Prelila sem jo z omako (sojina omaka, sveže stisnjen pomarančni sok, med, česen, kečap in zenf) in dala pečt za približno 70 min. 


ZELJNE KRPICE
Četrt glave zelja sem narezala na kocke in solila, da se je malo omehčalo. V ponvi sem na zaseki popražila nasekljano šalotko. Dodala sem zelje, ki sem še ga malo stisnila in začinila s sladkorjem in vegeto. Zelje sem malo popražila. V vmesnem času sem skuhala jajčne krpice, ki sem jih potem odcedila in vsipala k zelju. Premešala sem in postregla. Odlično.

SOLATA
Zelena solata od včeraj. Čisto klasično nareto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar