sreda

Jedilnik, 20. 8. 2014

Čiščenje hladilnika:
  • juha
  • kranjska klobasa
  • polenta
  • mocareline palčke
  • popečena bučka
  • solata
JUHA
Danes sva bila z malim sama na kosilu, zato sem se odločila porabiti stvari, ki so se mi valjale po hladilniku oz. zamrzovalniku. Juho sem imela od včeraj, dodala sem korenček. Zasipala pa sva si kar z zlatimi kroglicami. 

KRANJSKA KLOBASA
Imela sem še eno polovičko klobase, ki sem nama jo skuhala. Pa še tega nisva do konca pojedla, bo še za večerjo ostalo.

POLENTA
Polento sem skuhala zaradi malega, ker jo ima rad. A danes se je niti dotaknil ni. Kdo bi si mislil?

MOCARELINE PALČKE
Pred časom sem jih naredila v pečici in sem bila zelo razočarana. Danes sem ostanek ocvrla v olju. Tokrat je bilo bolje, ker niso počile in je sir celo ostal znotraj paniranja. Se vidi, da je mastna hrana boljša, kot tista, ki bi naj bila pripravljena na bolj zdrav način. :) Tudi to še je ostalo za večerjo.

POPEČENA BUČKA
Bučko (en del) sem narezala na tanke rezine, ki sem jih v ponvi popekla. Nič jih nisem začinila, pa so glih tak bile zelo okusne.

SOLATA
Naredila sem kumarično solato. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar