torek

Jedilnik, 5. 8. 2014

Dobro kosilo:
  • juha
  • pečen piščanec
  • pire krompir
  • gobova omaka
  • kumarična solata
JUHA
Spet se moram posipat s pepelom, saj sem izbrala lažjo pot in kupila juho z vrečke. Sicer mi okus teh juh ni več tako zelo všeč, a včasih se mi pač ne da kuhat.

PEČEN PIŠČANEC
Tudi pri tej jedi sem izbrala lažjo pot, saj sem kupila pol pečenega pišeka v Sparu.

PIRE KROMPIR
Mojima dvema sem dala na izbiro riž ali pire krompir, pa sta raje drugo možnost izbrala. In jaz, kot ljubeča partnerka in mati, sem jima ustregla.
Torej sem skuhala narezan krompir v slani vodi in ga na potem odcedila. Pretlačla sem ga, dodala pa sem maslo, mleko in kislo smetano.

GOBOVA OMAKA
Imela sem še nekaj zamrznjenih jurčkov (tudi kupljenih), ki sem jih pripravila v omaki. Najprej sem popražila šalotko, dodala gobice, vejice peteršilja in sol. Malo sem pražila in občasno zalila z vodo. Proti koncu sem naredila še podmet (kisla smetana, voda, Gustin), da sem naredila še malo omake.

SOLATA
Kar kumarična, ker jih imamo na vrtu. Vsaj ena zelenjava, ki raste letos brez težav.

Ni komentarjev:

Objavite komentar