nedelja

Jedilnik, 17. 8. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • čevapčiči
  • polnjena paprika s kajmakom in gobicami
  • solata
JUHA
Tisto včerajšnjo sem ponucala, v njej sem skuhala korenček. Zasipala pa sem z razžvrkljano jajco. Pa na drobnjak sem se spomnila po dolgem času.

ČEVAPČIČI
Kupla sem Šparove že pripravljene čevape. V ponvi sem jih z vseh strani popekla, potem pa sem jih dala na krožnik obložen s paprinato brisačo, da je malo maščobo vpilo. Dobri so bili.

POLNJENA PAPRIKA S KAJMAKOM IN GOBICAMI
Štiri rdeče paprike - mi jim rečemo kozji rog - sem umila in jim odstranila semena. Potem sem jih popekla. Ker med pečenjem sproščajo zelo močen vonj, ki se ga nekako ne rešiš hitro iz stanovanja, sem to naredila zunaj koharčku. Sicer je trajalo en cajt, da so se z vseh strani popekle, pa niso bile tak fejst pečene, kot če bi jih dala v pečico, ampak je bilo fajn zunaj na sončku, pa moja dva moška sem imela na očeh. ;)
Popečenim paprikam sem odstranila lupino, potem pa sem pripravila nadev. Nekaj šampinjonov, ki sem jih včeraj pustila, sem narezala na manjše koščke in jih v ponvi na šalotki popražila. To sem dala v skledo, zraven pa še nasekljan peteršilj in drobnjak. Vsem temu sem dodala še kajmak in dobro premešala. Z nadevom sem napolnila paprike in jih dala v mikrovalovko, da se je sir malo raztopil. Odlično.
Druge priloge nisem pripravljala, sem pa zraven postregla kruh, da smo ga lahko jedli in z njim brisali krožnike. ;)

SOLATA
Za solato sem znova pripravila stročji fižol.

2 komentarja:

  1. Dobrodošla nazaj, sem te že pogrešala!

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Pika. Sem že kar pogrešala svojo kuhinjo. :)

      Izbriši