sobota

Jedilnik, 16. 8. 2014

Konec lušnega (dopusta):
  • juha
  • polnjeni puranji zrezki z gobovo omako
  • riž
  • kuhana koruza
  • solata
JUHA
Tako pa se je naš poletni dopust iztekel in jaz sem se spet znašla za štedilnikom. Seveda sem nadaljevala v našem ritmu oz. po naši navadi, ker sem na za začetek skuhala juho. Vanjo sem dala eno sv. kost, veliko pora, korenčka in peteršilja ter začimb. Zasipali pa smo si kar z zlatimi kroglicami.

POLNJENI PURANJI ZREZKI Z GOBOVO OMAKO
Odločila sem se za puranje meso, a sem hotela malo ga nekak drugače pripravit. Pa sem pomislila na neki nadev, a nisem vedela kako. Brskala sem po netu za recepti, pa mi ni bil noben čisto všeč, sem pa dobila idejo, kako ga pripraviti. 
Za nadev sem uporabila por, sušene paradižnike (vložene) in pršut. Vse sem narezala in popražila (najprej por, potem sem dodala paradižnik in na koncu še pršut).
Zrezke sem najprej dobro potolkla, da so bili tanki in veliki. Začinila sem jih s soljo in karijem ter namazala z oljem od sušenih paradižnikov. Po notranji strani, ki je bila namazana s karijem, sem razporedila nadev (ni ga bilo preveč, ampak ravno prav) in potem zrezke zavila skupaj. Prepičla sem še z zobotrebcem, da bi se med pripravo obdražala skupaj. 
V ponvi, v kateri sem prej popražila nadev, sem popekla zrezka z obeh strani. Potem sem ju dala na pekač in v pečico za 20 min na 200 stopinj. Hotela sem se prepričati, da bi meso res bilo prepečeno. 
V vmesnem času sem pripravila še gobovo omako. V ponvi (od mesa) sem popražila nasekljano šalotko, dodala sem narezane šampinjone, peteršilj in sol. Po potrebi sem zalila in premešala. Proti koncu sem dodala malo Gustina, sladke in kisle smetane. Pa še nekaj maščobe, ki je natekla s pečenih zrezkov. Odlično.

RIŽ
Riž sem pač skuhala po navodilih. Prelila sem ga z omako in je bil odličen.

KUHANA KORUZA
Sladko koruzo imam na vrtu in sem se malo bala, da sem že zamudila pravo zrelost koruze. Vtrgala sem tri stroke in jih skožuhala, umila in pretrla na pol. Malo sem jih pokuhala v slani vodi. Dva sta bila ravno prav zrela, en pa je bil že prezrel, tak da je tisti kar na kompost romal.
Malo smo si še z maslom namazali koruzo. Ko bi vi vidli, kak je moj sinko obiral svoj kos koruze. Najraje od vsega jo je pojel.

SOLATA
Pobrala sem stročji fižol in ga nekaj danes skuhala za solato. Večina je bila ravno prav mlada, da je ko maslo. Mmm. Al pa sem že tak pogrešala domačo kuhinjo, da mi je vse tak odlično bilo. Samo je tudi moj rekel, da je super kosilo in da nisem pozabla kuhati. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar