četrtek

Jedilnik, 28. 8. 2014

Današnje kosilo:
  • juha
  • puranji zrezek z avokadovim pirejem
  • krompirjeva solata
JUHA
Skuhala sem juho iz sv. kosti, ker pa me je moj dragi presenetil s hitrim prihodom domov, je nisem uspela zasipati. Tako smo jo jedli kar z zlatimi kroglicami.

PURANJI ZREZEK Z AVOKADOVIM PIREJEM
Včeraj nisem imela nobene ideje, kaj skuhati. Tudi meni se občasno kaj takega zgodi. Zato sem šla malo listat mojo najljubšo kuharsko knjigo in našla recept za avokadov pire s kuhanim puranjim mesom. Malo sem seveda recept prilagodila in ga pripravila za nas.
Kot prvo sem pripravila avokadov pire. En avokado, ki je bil ravno prav zrel, sem z žlico odstranila iz lupine in ga še bolj na drobno narezala. Namesto vodne kreše, ki je v naše "velemestu" res ni za dobiti, sem uporabila peteršilj (mislim, saj je oboje zeleno, a ne?), ki sem ga na drobno nasekljala. Temu sem dodala še limetin sok in kislo smetano. Vse sem pretlačla v pire, solila in malenkost poprala ter dala v hladilnik. 
Dva puranja zrezka sem potolkla, solila in popražila na sezamovem olju. Servirala sem s pripravljenim pirejem. Odlična kombinacija.

KROMPIRJEVA SOLATA
Ne boste verjeli, ampak tudi solato sem naredila po receptu. Skuhala sem celi krompir, ga odcedila in še vročega obelila ter narezala. Solila sem ga, prelila z olivnim oljem ter dala počivat.
Skuhala sem trdo kuhano jajce in ga na drobno narezala ter dodala krompirju, zraven pa še narezane kisle kumare. Začinila sem s kisom od kumaric, majonezo in gorčico. Dobro sem premešala. Solata je bila odlična, a sem je naredila preveč. Kdo ugane, kaj bo danes za večerjo? 

2 komentarja:

  1. meso in avokadov pire izgledata super, le krompirjeva solata se mi tokrat zdi pocasta in premalo sočna. Bo pa drugič boljše.;)
    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Solata je bila vseeno zelo okusna, edino malo več olja bi lahko dodala. Drugače pa sem delala po navodilih v receptu.

      Lp, Ana

      Izbriši