torek

Jedilnik, 19. 8. 2014

Mehiška varianta:
  • juha
  • tortilje
  • solata
JUHA
Danes sem nam skuhala kurjo župco, z veliko jušne zelenjave. Na koncu sem jo precedila in zasipala (zmešala sem eno jajce in veliko žlico moke). Mmm, dobra je bila.

MESNO-ZELENJAVNE TORTILJE 
Moram se pohvaliti, ker so mi uspele res dobre tortilje danes. Kar mlaskali smo vsi od užitka, ko smo jih jedli. :)
Pripravila sem jih s piščančjim mesom in samo domačo zelenjavo. Pol piščančje prsi sem na drobno narezala, da sem dobila skorajda mleto meso. Pripravila sem zelenjavo, kar pomeni, da sem skuhala friški fižol in storž koruze (vsako posebej) ter narezala preostalo zelenjavo (bučka, paradižnik, paprika, por).
V ponvi sem najprej popražila por, dodala sem meso in začinila (sol, čili). Čez čas sem dodala narezano zelenjavo. Proti koncu pa sem dodala še kuhano fižolo in koruzo, ki sem jo zrezala dol s storža. Vse skupaj sem zalila s paradižnikovim pirejem in še malo popražila. Na koncu sem še začinila s peteršiljem, origanom in baziliko. 
Vsako tortiljo sem namazala z mešanico kisle smetane in zenfa. Na eno polovico sem dala pripravljen nadev, čez naribala sir in prepognila na pol. Po vrhu sem jih spet namazala, preko dala še nekaj nadeva in naribanega sira. Pekla sem jih slabih 20 min na 200 stopinjah. Res so bile odlične.


SOLATA
Še drugi del dive. Jutri pa bo neka druga solata. Moram najprej pogruntati, kaj bom sploh kuhala. Ah, odločitve. :)

2 komentarja:

  1. Pri telih tortiljah danes se mi pa sline cedijo vse do tal že pol ure, odlično izgledajo, verjamem da so bile odlične tudi za pojest....;)

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pika, res so bile slastne. Saj mi (skoraj) vedno dobro uspejo, ampak tele so bile pa odlične. Se mi zdi, da perutninsko meso bolj paše v tortijo kot pa mešano (svinjsko in goveje) mleto.

      Izbriši