nedelja

Jedilnik, 24. 8. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • paradižnikova juha
  • tunini polpeti
  • pečen krompir
  • kumarica z jogurtom
PARADIŽNIKOVA JUHA
Mela sem še nekaj paradajzov, pa sem jih kar za juho porabila, ker so že bili preslabi za tak pojest. Najprej sem popražila šalotko in slanino. Dodala sem narezan paradižnik, solila in zalila z vodo. To sem en cajt kuhala, potem pa precedila in dolila še malo vode. Ker je bilo premalo okusno, sem dodala še paradižnikovo mezgo. Servirani juhu pa smo si dodali kislo smetano in koper.

TUNINI POLPETI
Tuno iz konzerve sem odcedila nato pa zmešala skupaj s šalotko, majonezo, jajcem, peteršiljem in drobtinami. Oblikovala sem polpete in jih z obeh strani spekla.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem dobro umila in narezala. Dala sem ga na pekač in začinila (sol, rožmarin, peteršilj, šalotka, olivno olje). Pekla sem ga približno 45 min na 200 stopinj. 

KUMARICA Z JOGURTOM
En morek sem obelila in naribala, posolila sem in pustila en čas stati. Dobro sem ožela in zmešala z jogurtom in koprom. Slastno.

1 komentar:

  1. Spet ena super ideja, tunini polpeti. Danes jih naredim tudi jaz.
    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši