petek

Jedilnik, 22. 8. 2014

Nekaj na žlico:

  • boranja
BORANJA
Kot prvo sem popražila veliko nasekljane čebule. Vmes sem jo mešala in zalivala z vodo, da je fajn razpadla. Potem sem dodala goveje meso (žal sem kupila stegno, ki je malo preveč suho) in začinila (sol, timijan, mleta rdeča paprika, koriander, lovorjev list).
Popraženemu mesu sem dodala narezan paradižnik in čez čas zalila z jušno osnovo (mi je ostala od včeraj). Počasi sem kuhala in vmes občasno premešala. Dodala sem še malo paradižnikove mezge. 
Enkrat vmes sem not vsipala še korenček in fižol (stročji in lušeni). Pa še z majaronom sem začinila. Ko je bilo kuhano, pa smo šli jest. :) Zraven pa kar kruh. Mmm.


2 komentarja:

  1. Kako si pridna!!
    Kuhaš s polno paro, kompleten jedilnik z juho vred....zraven pa še pišeš blog!
    Meni ne bi uspelo, pa imam kar veliko časa ;)!
    Zdaj greva tudi midva z možem na dopust....dolgo sem čakala :)
    Dobro kuhaj še naprej! Idej imaš veliko!
    Lp, D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draica, hvala za pohvalo. Meni je kuhanje užitek, pisanje bloga pa hobi. Si pač vzamem čas. :)

      Uživajta na dopustu. Naj vama sonček sije. :)

      Lp, Ana

      Izbriši