četrtek

Silvestrska večerja

Preprosta, a okusna jed:
  • pečen sv. file s pečeno zelenjavo
  • solata
PEČEN FILE Z ZELENJAVO
Hotela sem pripravit malo boljšo večerjo, ni pa se mi dalo stati za štedilnikom celo večer. Zato sem se odločila za to okusno jed, kjer nisem rabila skoraj nič delati.
Najprej sem dala pečt nekaj zelenjave (krompir in korenček s stroki česna) začinjene s soljo in olivnim oljem. File sem prav tako solila in naoljila ter ga dodala čez kakšnih deset minutk. Zraven pa sem dala še več zelenjave (bučka, paprika, šalotka, češnjev paradižnik, por). Zelenjavo sem še začinila z origanom ter prelila z jušno osnovo. Potem pa sem pač tako dolgo pekla, da je bilo meso pečeno. 
Mogoče ne izgleda ravno elegantno servirano, ampak bilo je zelo slastno.




Ni komentarjev:

Objavite komentar