nedelja

Pečena rebra, pečen krompir in popečen jajčevec

Miklavževo:
  • juha
  • pečena rebra
  • pečen krompir
  • popečen jajčevec
  • zeljna solata
PEČENA REBRA & PEČEN KROMPIR
Rebra sem zarezala križkraž, jih solila in natrla z rožmarinom ter olivnim olje. Dala sem jih pečt na pekač, dolila sem še malo vode. 
Čez čas sem dodala še narezan krompir, ki sem ga prav tako solila, potrosila z rožmarinom in naoljila. Oboje je bilo odlično.

POPEČEN JAJČEVEC
Jajčevec sem narezala na rezine in jih solila ter pustila, da je spustil vodo. Potem sem jih obrisala in popekla v ponvi na olivnem olju. Dala sem jih na alu folijo, potrosla z nasekljanim peteršiljem in česnom ter zavila, da je ostalo toplo.

SOLATA
Četrt zeljne glave sem na drobno narezala in solila, da se je malo omehčalo. Potem sem z roko fajn stisnila in dala v skledo. Dodala sem še kuhan krompir in začinla (poper, bučno olje, kis in voda).

Ni komentarjev:

Objavite komentar