sreda

Enolončnica in jabolčna pogača

Tokrat:
  • enolončnica
  • jabolčna pogača
ENOLONČNICA
Včasih paše eno tako fajn juho pojest in danes je bil ravno pravšnji dan. V piskru sem najprej popražila na koščke narezano sv. meso, ki sem ga samo solila. Potem sem dodala na kocke narezano zelenjavo (krompir, rumeno kolerabo in korenček) in lovorjev list ter zalila z jušno osnovo. Pustila sem, da je počasi vrelo. Čez čas sem še dala drugi del zelenjave (brokoli, cvetačo in brstični ohrovt). Skorajda že na koncu pa sem v juho vmešala še narezan por, da se je malo pokuhal. Zraven smo jedli česnove štručke. Mnjami.

POGAČA
Izbrala sem na izi varianto glede testa, saj sem kupila Sparovo listnato, že razvaljano testo na peki papirju.
Pripravila sem nadev, in sicer sem jabolka naribala in jih podušila. Dodala sem jih cimet, maslo, limonin sok. Rahlo ohlajenim sem primešala drobtine in kislo smetano.
Na testo sem nadevala jabolčno maso, zavila in premazala z mešanico razžvrkljane jajčke in kisle smetane. Potem pa sem še samo spekla. Odlično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar