četrtek

Zeljni zvitek in maslen krompir

Danes:
  • zeljni zavitek
  • maslen krompir
  • rdeča pesa
ZELJNI ZAVITEK

V ponvi sem najprej prepražila čebulo, potem sem dodala mleto meso in začinila s soljo, poprom in majaronom. Praženemu mesu sem dodala kislo zelje, ki sem ga pred tem malo oplaknila. Zalila sem z vodo in nekaj časa dušila. Potem sem nadev iz ponve presipala v skledo (malenkost vode, ki je še ostala, sem odlila), da bi se prej ohladil. No, en čas sem pustila stati, da ni bilo vroče. Ker drugače se preveč testo zmehča in se hoče trgat.
Listnato testo sem razgrnila in nanj naložila zeljni nadev. Zrolala sem in po vrhu je moj sinko namaz z mešanico razžvrkljane jajce in kisle smetane. Potem sem spekla v pečici. Zelo dobro, še moj je to dejal.

MASLEN KROMPIR
Skuhala sem krompir v kosih, potem sem ga odcedila in zmešala z maslom in malenkost kopra. Nisem hotela pretiravat, da ni bi okus prevladoval. Pa vseeno bi lahko mogoče malenkost več dodala. Je pa vseeno bilo perfektno v kombinaciji z zeljnim zavitkom.
Namesto solate pa sva kar rdečo peso zraven jedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar