sreda

Domači hamburger in pečen krompir

Danes:
  • juha
  • domači hamburger
  • pečen krompir
  • solata
HAMBURGER
Najprej sem naredila domače polpete. Mletemu mesu sem dodala sol, poper, majaron, nasekljan peteršilj in pol razžvrkljane jajce. Dobro sem premešala, oblikovala polpete in jih popekla v ponvi. 
Kajzarice (sezamovih štručk pri nas ni bilo za dobit) sem prerezala na pol in jih dala na pekač ter v toplo pečico, da so postale tople.
Zraven sem dala namaze (kečap, majonezo, zenf), sir in zelenjavo (čebula, paprika in paradižnik). Nato pa smo si vsak po svoje opremili hamburgerje in jih z veseljem pojedli.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem narezala kot pomfri, ga dala na pekač in začinila s soljo in oljem. Spekla sem ga v pečici in je bil skoraj tak kot pomfri.

SOLATA
Pa še solato smo zraven jedli. Takšno kot prejšnje dni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar