sobota

Ražnjiči z rakci in ananasom, pečen losos s sladkim krompirjem in kuhan brokoli

Morsko kosilo:
  • ražnjiči z rakci in ananasom
  • pečen losos s sladkim krompirjem
  • kuhan brokoli
  • solata
RAŽNJIČI Z RAKCI IN ANANASOM
Kupla sem kuhane kozice, ki sem jih doma očistila (odstranila glave in lupine) ter dala v marinado. Recept zanjo in za te ražnjiče sem našla na tejle spletni strani. Marinado sem sicer naredila malo po svoje. Skupaj sem zmešala: čili, ingver, timijan, muškatni orešček, cimet, poper, sladkor, olje, kis, sojino omako, limonin sok, strt čese in na drobno nasekljano čebulo. Rakce sem dala v marinado, dobro premešala in dala v hladilnik za kakšno uro.
Sveži ananas sem narezala na kocke. Potem sem na špale nabodla par koščkov sadja in rakce. Popekla sem na pekaču za tople sendviče. Zelo, zelo slastno je bilo. Edina napaka - kupila sem premalo kozic. Naslednjič definitivno več.

PEČEN LOSOS S SLADKIM KROMPIRJEM
V Sparu so imeli samo beli sladki krompir, ki mi ni tako pretirano všeč. Moti me, da po beljenju takoj dobi neke črne pike in ne vem ali samo oksidira, ali je tam poškodovani. V glavnem, krompir sem narezala na kocke, ga solila in začinila z olivnim oljem. 
Na vrh sem dala lososa, ga prav tako solila in prelila z olivnim oljem ter pokapljala z limoninim sokom. Vse skupaj sem dala v pečico in pekla do mehkega. Pa saj je bilo dobro, samo ta krompir mi ni ravno dober. 

KUHAN BROKOLI
Da pa bi dobili tudi nekaj vitaminčkov, sem na pari skuhala še nekaj brokolija in ga servirala zraven.

SOLATA
Zelena solata in rdeči radič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar