torek

Ocvrte perutničke, pečen krompir in koleraba, francoska solata

Danes:
  • juha
  • pohane perutničke
  • pečen krompir in koleraba
  • francoska solata
POHANE PERUTNIČKE
Danes se mi je zluštala tak fajn mastno-kalorična hrana. ;) Perutničke sem prerezala na pol in jih dobro solila. Potem sva jih s sinom spanirala. On jih je povaljal po moki, jaz pa po razžvrkljani jajci in drobtinah. Ocvrla sem jih v vročem olju.

PEČEN KROMPIR IN KOLERABA
Dve manjši kolerabi in dva krompirja sem obelila in narezala na kocke. Na pekaču sem jih začinila s soljo in olivnim oljem. Potem pa sem jih spekla.

FRANCOSKA SOLATA
Skuhala sem krompir in jajca. Potem pa sem vse sestavine narezala in jih zmešala z majonezo, soljo, poprom in kisom od kislih kumaric. Pa za kakšno uro sem jo pustila v hladilniku, da so se okusi malo spojili. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar