ponedeljek

Goveji koščki v omaki in polenta

Na kulturni praznik:
  • milijon juha
  • goveji koščki v omaki
  • polenta
  • solata
  • sladica
GOVEJI KOŠČKI V OMAKI
Kos govedine sem narezala na majhne kose in jih v ponvi popražila. Dodala sem narezano čebulo, sol, poper in mleto rdečo papriko. Zalivala sem z jušno osnovo in počasi dušila. Proti koncu sem v omako na drobno naribala še en korenček.

POLENTA
Nekako poleg govedina najbolj polenta paše, pa sem jo pač skuhala. Čisto enostavno, pa še malo vnaprej jo lahko skuhaš. Brez težav malo počaka. ;)

SOLATA
Pa še nekaj zelene solate sem imela od včeraj in smo jo zraven pojedli.

SLADICA
S sinom sva spekla čokoladno-bananine mafine. In nato smo se spomnili, da imam v skrinji še zamrznjene jagode. Nekaj jagod sem nato v loncu fajn pogrela in jih malo sladkala. Mafine sva servirala na krožnike in prelila z vročimi jagodami. Odlično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar