sreda

Sladko-kisla svinjina in riž

Slastno kosilo:
  • juha
  • sladko-kisla svinjina
  • riž
  • solata
SLADKO-KISLA SVINJINA
Sem po dolgem času spet naredila sladko-kislo svinjino, tokrat po tem receptu, in moram rečt, da ta recept zmaga. Najboljša sladko-kisla omaka, kar sem jo kdaj koli jedla. Res.
Meso sem narezala na koščke in jih dala v marinado (sojina omaka, sol, sladkor, beljak, nasekljano mlado čebulo) za dobro uro. Potem sem meso povaljala v gustinu in jih v ponvi na vročem olju na hitro popekla (za približno deset minut). Potem sem jih vzela ven in dala na papirnato brisačko.
Na kocke sem narezala zelenjavo (rumena, rdeča in zelena paprika, stebelna zelena, čebula) in jih v ponvi na vročem olju popražila. Začinila sem s soljo in sladkorjem. Popečeno sem dala na krožnik.
V ponvi sem nato pripravila omako. Najprej sem vanjo nalila nekaj vode, dodala sol, sladkor, sojino omako, jabolčni kis in kečap. Ko je zavrelo, sem dodala meso, zelenjavo in kose ananasa in sok iz kompota. Malo sem še pokuhala in dodala gustin, da se je omaka zgostila.
Servirala sem s kuhanim rižem in potrosila z nasekljano mlado čebulo.

SOLATA
Pa še solato sem zraven pripravila.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar