nedelja

Tortilje in solata

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha z rezanci
  • tortilje
  • solata
TORTILJE
Danes si je moški del družine izbral kosilo, ker sem jaz ostala brez idej. ;)
Omako za tortilje sem naredla s puranjim mesom. En zrezek sem na grobo sesekljala in meso popražila v ponvi. Začinila sem ga s soljo. Dodala sem narezano zelenjavo (rdečo in rumeno papriko, stebelno zeleno, en paradižnik, eno mlado čebulo). Ko se je popražilo, sem dodala še koruzo. Namesto fižola, pa sem iz trgovine prinesla grah (ne vem, kako mi je še to uspelo), pa ga nisem dodala zraven. Je bilo ostalega čisto dovolj. Zalila sem še s paradižnikovo omako in začinila s čilijem, baziliko in origanom.
Tortilje sem namazala z mešanico kisle smetane in gorčice, dodala nadev, naribala sir in prepognila. Vse to sem naredila še po vrhu in jih dala pečt. So bile zelo dobre, vendar je okus po zeleni prevladoval. Ne paše zelena v to jed.



Ni komentarjev:

Objavite komentar