petek

Tunini polpeti, pire krompir in podušena stebelna zelena

Danes:
  • juha
  • tunini polpeti
  • pire krompir
  • podušena stebelna zelena
  • solata
TUNINI POLPETI
Tri konzerve tunine sem odcedila in potem tunino dala v plastično posodo. Dodala sem nasekljano mlado čebulo, nasekljan list zelene, majonezo, pol razžvrkljane jajce (druga je šla v juho) in drobtine. Oblikovala sem polpete in jih ocvrla v vročem olju (iz konzerve - pa nisem uporabila vsega). Dala sem jih na papirnato brisačo.

PIRE KROMPIR
Skuhala sem krompir v slani vodi in ga pretlačla. Dodala sem mu mleko in maslo.

PODUŠENA STEBELNA ZELENA
Tri stebla sem narezala. V ponvi sem na maslu popražila zeleno, ki sem jo solila, nato pa zalila z malenkost jušne osnove. Malo se je podušilo, vendar ne preveč, tako da je še vedno ostala hrustljava.

Ni komentarjev:

Objavite komentar