petek

Ocvrti lignji, riž z grahom in solata

Morsko:
  • juha s porom in korenčkom ter ribano kašo
  • ocvrti lignji
  • riž z grahom
  • zelena solata
OCVRTI LIGNJI 
Lignje sem narezala na obroče in jih dobro umila ter zbrisala. Skupaj sem zmešala moko, rdečo papriko in poper ter v tem spanirala lignje. Tu sem naredila napako, ker sem jih spanirala dosti preden sem jih začela cvreti, zato so se mi sprijeli skupaj. Potem sem jih vrgla v vroče olje in cvrla, ampak, ker so spustli vodo, so se že malo začeli kuhati in ne samo cvreti. 
V glavnem, na koncu niso bili pretirano okusni. Paniranje oz. moka se je vsa posnela dol z lignjev, bili so malo žvečkljivi. Nisem bila zadovoljna. In še zdaj mi vso stanovanje smrdi. Nikoli več ne bom tega delala. Od zdaj naprej jema lignje samo še v restavracijah :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar