petek

Kisla kurja juha in pire krompir

Na žlico:
  • kisla kurja žup'ca
  • pire krompir
  • žemljica
KISLA JUHA
Htela sem skuhat juha s piščančjih hrbtov, ampak jih v trgovini niso imeli, zato sem kupila perutničke. Le-te sem prerezala na polovico in jih dala v lonec ter dodala en strok česna, pol majhne čebule, dva lovorjeva lista, sol, poper, vegeto, majaron, peteršilj, drobnjak, korenček. Vse skupaj sem kuhala približno pol ure, nato pa sem naredila podmet. V ponvi sem segrela moko in rdečo papriko (mleto) ter zalila z malo juhe. To sem vsipala v juho in mešala. Na koncu sem še zalila z eno žlico kisa. Juha je bila dobra, vendar bi lahko bila bolj gosta. Očitno ena žlica moke ni bila dovolj, pa tudi rdeče paprike bi lahko bilo malo več.

PRILOGA
Za prilogo sem skuhala pire krompir ter nama kupila sveži žemeljci. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar