sreda

Popečeno piščančje meso, krompirjev čips, šampinjoni z gorgonzolo in koruzna solata

Tokrat:
  • juha z zlatimi kroglicami in korenčkom
  • popečeno piščančje meso (dve bedri, razkoščičeni in dve fileja)
  • krompir čips
  • šampinjoni z gorgonzolo
  • koruzna solata
POPEČENO PIŠČANČJE MESO
Meso sem malo potolkla, posolila in na olju popražla. Čisto preprosto.

KROMPIR ČIPS
Krompir sem narezala na malo debelejše rezine (kot čips) in ga ocvrla v olju.

ŠAMPINJONI
Sveže šampinjone sem narezala in popražla na olju ter začinila (sol, poper). V loncu sem nato na olju popražla eno žličko moke, zalila s smetano za kuhanje (sladke smetane nisem našla v trgovini, pa sem pač to uporabila) in nato dodala na kocke narezan sir (malo preveč ga je bilo in je okus prevladoval). Vse to sem pustila, da je počasi vrelo tako dolgo, da se je sir raztopil. V to sem potem vsipala šampinjone in dodatno začinila s soljo, origanom in baziliko. Malo preveč je vsega skupaj bilo, čeprav okusno. Ampak ko že na silo žereš, ti malo prek pride :)

SOLATA 
Kumara (neobeljena, narezana na debelejše rezine), češnjevi paradižniki in vloženi koruzni storžki. Začinjeno samo z limoninim sokom in olivnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar