nedelja

Bedre v grahovi omaki, kruhovi cmoki in solata

Nekaj dobrega:
  • juha s korenčkom, porom in zlatimi kroglicami
  • bedre v grahovi omaki
  • kruhovi cmoki
  • zelena solata
BEDRE V GRAHOVI OMAKI
Dve piščančji bedri sem posolila in nato na olju popekla. Ko sta bili na pol popečeni, sem ju dala ven in v isti ponvi popražla čebulo. Popraženi čebuli sem dodala strt česen, grah s pločevinke, kečap, rdečo papriko, peteršilj in vse skupaj zalila z jušno osnovo. V to omako sem bedre vrnila in počasi dušila. Vmes sem večkrat premešala in po potrebi zalila z jušno osnovo. Pred koncem sem omaki dodala žlico kisle smetane. Zelo okusno.

KRUHOVI CMOKI 
Niso se mi glih najbolj posrečili. Bili so pocasti in tak tak. Sem že dosti boljše naredila.

ZELENA SOLATA 
Solati sem dodala še malo paradižnika.

Ni komentarjev:

Objavite komentar