sobota

Svinjski zrezek v omaki, krompirjevi polpeti in solata

Tokrat:
  • kurja juha (od včeraj)
  • sv. zrezki v omaki
  • krompirjevi polpeti
  • zelena (mehka) solata
ZREZKI V OMAKI
Domače zrezke sem najprej potolkla in posolila nato pa popekla na olju. Ko sta bila malo popečena, sem ju vzela s ponve in v ponvi popražla čebulo, zraven sem zalivala, da se je dušila. Čez nekaj minutk sem dala zrezka nazaj v ponev in oboje dušila. Zalivala sem z vodo in začinila s poprom, soljo in koriandrom. Pred koncem sem dodala eno žličko moke in eno žličko kisle smetane.

KROMPIRJEVI POLPETI
Dva krompirja sem obelila in naribala. Vse sem solila in dala v cedilko, da se je sok scedil ven. Nato sem dodala malo muškatnega oreščka, eno jajce in malo drobtin. Vse sem dobro premešala in naredila polpete. Te sem nato popekla na olju. Polpeti si bili malo preveč debeli, zato se niso skozi prepekli. Prerezala sem jih na pol in nato še z notranje strani popekla. Servirala sem jih s kislo smetano. Saj so bili dobri, ampak bi lahko bilo boljše:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar