torek

Dušena govedina, vojvodinjin krompir, glaziran baby korenček in solata

Miklavž:

  • goveja juha (ta prava)
  • dušena govedina z omako
  • krompir duchess
  • glaziran baby korenček
  • solata

GOVEJA JUHA
Skuhala sem govedino skupaj s korenčkom in porom ter začimbami. Zasipala sem z rezanci. Boljša kot pa ona s kocke :)

DUŠENA GOVEDINA
Čebulo sem narezala na majhne koščke in jo dušila skoraj pol uro. Redno sem zalivala, da se ni prismodila. Nato sem iz juhe vzela govedino, jo narezala na rezine in dala čebuli. Vse skupaj sem dušila približno pol ure. Čebulo sem vzela ven s ponve in jo s paličnim mešalnikom spasirala. Zraven sem dodala juho, da je bilo več omake. Vse to sem vlila nazaj v ponev, zraven pa še mešanico vode in moke, da se je omaka zgostila. Po potrebi sem še začinila s soljo in majaronom. Zelo okusno je bilo na koncu, najbolj pa mi je bila všeč omaka, saj ni bilo koščkov čebule in je bila fajn gosta.

KROMPIR DUCHESS
Krompir ful dobro zgleda, pa zelo okusno pride in predvsem malo drugače. Se pravi, skuhala sem krompir v slani vodi in naredila pire krompir. Vanj sem dodala en jajčni rumenjak, malo masla, mleka in drobec muškatnega oreščka. Vse sem fajn premešala. Zmes sem dala v vrečko s plastičnimi nastavki za krašenje. Na pekač sem dala peki papir in nanj oblikovala rožice iz krompirja. Vse to sem čisto malo premazala z beljakom in dala pečt. Pekla sem 20 min pri 200 stopinjah. Servirala sem na krožniku in potresla s suhim peteršiljem.

GLAZIRAN BABY KORENČEK
Kak mi je toti sladkasti korenček dober. Še večkrat bom naredila to prilogo, ki najbolj paše zraven pire krompirja.

SOLATA
Radič + repincl pa malo mocarele zraven:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar