sobota

Medena rebra, pečen krompir v srajčki in koruzna solata

Božično kosilo in večerja:

KOSILO:
  • juha
  • en par kranjske klobase
  • kruh
  • gorčica

KRANJSKA KLOBASA
Za kosilo sem nama skuhala kranjsko klobaso. Zraven sva jedla vloženo papriko, senf in kruh. Pa nič več:)



VEČERJA (po okrasitvi smrekice):
  • medena rebra
  • pečen krompir v srajčki s kislo smetano
  • koruzna solata (vloženi koruzni storžki, češnjev paradižnik, kumara)
Večerja pa je bila zelo izdatna in tudi zelo okusna. Še zdaj se mi sline cedijo:)

MEDENA REBRA
Rebra sem najprej 10 min kuhala v slani vodi. V tem času sem si pripravila omako: med (2 veliki žlici), gorčica (pol žličke), kečap (eno veliko žlico), sojina omaka (za dve žlici), vino (za dve žlici), pomarančni sok (pol deci), stisnjen česen. To sem fajn premešala. Ko sem rebra z vode predala na pekač, sem jih premazala z omako, ostalo omako pa sem polila po ponvi. To sem potem pekla pri 200 stopinjah eno uro. Rebra sem nato razrezala, dala nazaj v pekač, premazala vse kose z omako in jih še za pet minutk dala v pečico. Omaka je bila res dobra, ker je bilo dosti tekočine. Zato mora biti več soka v njej. Drugače se samo zažge, pa ni nič od nje.

JACKET POTATO
Ta krompirček sem zdaj delala drugič in zelo dobro uspe. Poanta je, da izbereš krompirje enake velikosti in da niso predebeli. Jaz sem imela kar fajn velike, pa so rabli skoraj uro in pol, da so bili pečeni. Torej, krompir (neolupljen) dobro umiješ. Jaz sem ga s krtačico za nohte fajn zdrgnila, da gre vsa umazanija dol. Nato sem ga premazala z olivnim oljem, dala na pekač (obložen s peki papirjem) in pekla pri 200 stopinjah uro in 20 min. V glavnem najdebelejši še v sredini ni bil čisto mehki, pa sem ga dala za pet min. še nazaj not.
Pečen krompir sem predala na krožnike in jih zarezala po dolžini in sredini, da dobiš križ. Tu bi bilo zdaj idealno ga s prsti skupaj stisnit, da pride sredica ven, ampak je bil tak vroči, da sem z žličko malo narazen naredla. Potem sem na vsakega dala eno žlico kisle smetane (v to prerezano sredino) in potresla s pršutom.
Rezine pršuta pa sem pred tem narezala na manjše kocke in jih na maslu in peteršilju malo podušila.
Celotna kombinacija je enkratna.
Krompir se nato je kar z olupkom vred in je zelo okusno. Midva sva si še potem naknadno dodajal kislo smetano gor in sva skoraj celo pojedla :) Ampak naredi zelo dober okus na krompirju.

SOLATA
Kumaro sem fajn umila in po lupini potegnila z vilicami, da so se videle brazde. Nato sem jo narezala na debelejše rezine. Paradižnik sem umila in ga razpolovila. Vložene koruzne storžke sem narezala na kocke. Vse to sem začinila z limoninim sokom (dejansko bi moral biti limetin, a nisem dobla nobene limete v trgovini) in olivnim oljem. Super solata. Malo drugače, ampak zelo dobra. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar