petek

Zrezki v čebulni omaki, štruklji, brstični ohrovt in solata

Bolj izdatno danes:
  • juha z ribano kašo, korenčkom in gomoljem zelene
  • zrezki v čebulni omaki
  • sirov štrukelj
  • brstični ohrovt
  • zelena solata
ZREZKI
Domače zrezke sem potolkla, nasolila in natrla z gorčico. Na olivnem olju sem jih popražla in po nekaj časa vzela iz ponve. V tej ponvi sem nato popražla na rezine narezano čebulo, solila in malo zalivala. Ko je postala mehka, sem dodala meso in zalivala z vodo. Na koncu sem dodala še malo moke, da se je omaka zgostila.

ŠTRUKLJI
Kupljeni, kuhani v slani vodi.

BRSTIČNI OHROVT
Kuhala v slani vodi približno 10 min, nato sem jih odcedila. V loncu sem raztopila maslo, dodala peteršilj in drobnjak (suhi) ter na koščke narezani dve rezini pršuta. Ko se je malo popražilo, sem dodala na polovice narezan ohrovt in malo popražila. Odlično, pršut pa doda še zelo dober priokus.

SOLATA
Solato sem tokrat, za spremembo, začinila z olivnim oljem in balzamičnim kisom ter seveda soljo in vodo. Sicer imam raje bučno olje, ampak tudi ta kombinacija je okusna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar